Wednesday, May 11, 2011

RAWATAN RESDUNG


ANDA batuk, kerap bersin dan berkahak? Hidung pula rasa berair dan tersumbat?  Di kalangan masyarakat setempat, ia lebih popular sebagai resdung dan sangat biasa terjadi di kalangan rakyat negara ini. Rawatilah resdung anda di Pusat Kesihatan De Zana Edar yang menawarkan kaedah rawatan menggunakan rokok asap dan tanpa asap.
Tanda-tanda Resdung
* Hidung sentiasa berair/selsema dan tersumbat setiap masa terutama ketika cuaca sejuk dan awal pagi.
* Gatal-gatal pada hidung,mata dan telinga terutama bila memakan ayam,udang,ketam,ikan masin dan    
  sambal belacan
* Bersin diwaktu pagi dan bila terkena habuk.
* Lendir daripada hidung dan tekak
* Muka berasa sakit dan berat terutamanya pada bahagian antara mata
* Sakit tekak berpanjangan dan berulang-ulang


UBAT RESDUNG EZIBREATHE 





Ezibreathe adalah ubat alahan hidung dan resdung yang dihasilkan khusus untuk melegakan gejala alahan hidung dan resdung seperti bersin, selsema berpanjangan, hidung tersumbat, sakit tekak gatal hidung dan mata serta banyak kahak.

Sesuai untuk semua peringkat umur bermula daripada kanak-kanak 1 tahun ke atas. Ezibreathe tidak menyebabkan sebarang kesan sampingan dalam jangkamasa pendek atau panjang, bebas daripada toksin dan tidka menyebabkan ketagihan. Ujian makmal membuktikan Ezibreathe tidak menagndungi sebarang logam berat (toksin) yang boleh merosakkan sel dan organ-organ utama di dalam tubuh manusia.

Kandungan Ubat Resdung Ezibreathe
Formulasi semulajadinya terdiri daripada 4 jenis mikro mineral dengan dos yang sangat rendah. Mineral diperlukan oleh system tubuh setiap hari bagi memastikan system imunisasi berfungsi dengan sempurna dan badan berada di dalam keadaan yang sihat. Kekurangan walaupun sedikit mineral menyebabkan badan mudah diserang penyakit.  Mikro mineral yang terkandung dalam Ezibreathe adalah natrium muriaticum (Chloride of Sodium), Kalium Muriaticum (Chloride of Potassium), Kalium Sulphuricum (Potassium Sulphate) dan Ferrum Phosphoricum (Phosphate of Iron) telah dibuktikan secara saintifik, membantu kesihatan tubuh manusia dari segi berikut :
  • Menghentikan kegatalan hidung, telinga, mata dan tekak
  • Menghentikan kekerapan bersin
  • Melegakan hidung tersumbat
  • Mengurangkan radang yang menyebabkan bengkak di dalam rongga hidung dan sinus
  • Melegakan selesema
  • Mencegah jangkitan di dalam system pernafasan dan rongga sinus
  • Mencegah pernafasan melalui mulut
  • Mencegah serangan asma (lelah)
Keistimewaan Ezibreathe jika dibandingkan dengan produk lain di pasaran ialah :

Ubat Moden atau Produk Herba
Kelebihan EZiBreathe
Terdapat kesan sampingan.
Tiada sebarang kesan sampingan. Dihasilkan 100% daripada mikro minerals semulajadi.
Kebanyakkannya tidak sesuai diambil oleh bayi, kanak-kanak, wanita hamil atau yang menyusukan anak serta mereka yang menghidap penyakit kronik.
Selamat diambil oleh semua peringkat umur termasuk kanak-kanak 1 tahun ke atas, wanita hamil atau yang menyusukan anak serta mereka yang menghidap penyakit kronik.
Sukar diberikan kepada kanak-kanak kerana rasanya tidak sedap. Sementara dalam bentuk kapsul herba pula agak panas dan sukar untuk ditelan oleh kebanyakkan orang.
Bentuk tablet yang kecil, rasanya manis seperti gula-gula, hanya perlu di hisap atau di kunyah atau boleh dicampur ke dalam susu. Di senangi oleh semua peringkat umur termasuk kanak-kanak.
Perlu berpantang dari segi pemakanan ketika mengambil produk herba
Tiada pantang larang

Produk Ubat Resdung EZiBreathe di formulasi dan dikilangkan di Malaysia di bawah pengawasan Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM) dan Biro Pengawalan Farmaseutikal Kebangsaan (BPKF), mendapat pengiktirafan Amalan Pengilangan Baik (G.M.P) serta memiliki sijil HALAL daripada JAKIM).





















No comments:

Post a Comment